TISDAG!!! FY FAN VILKEN BRA DAG!

Idag är det Tisdag.
Lång frukostmorgon med jordgubbar, te och godsaker som avnjöts tillsammans med filmen "Farväl Falkenberg" och samtalade med kära Stina.
Därefter tog jag en lång promenad i staden, tillsammans med min kamera, på några timmar.
Besökte spilling och köpte dagens platta: BROTHERS!!
Asley som jobbar i skivaffären gav mig en massa tips på gigs som skulle äga rum till veckan. Shysst tjej.
Hann med en konstutställning, det fanns inte så mycket där jag gillade. Men det var en tavla med en tjej som hade lite anorlunda teknik. Sen gick jag förbi ett skyltfönster med min norska favorit designer, björg. Check it in. Grymt dyrt dock. But worth killing for.
På hemvägen kom en kille förbi och började snacka med mig, han studerade affärsstudier på någon skola i närheten och var från sri lanka. Han tyckte att jag såg trevlig ut och ville gå en promenad. För det första, jag såg allt annat än trevlig ut, det regna och var kallt och för det andra så var jag jätte hungrig och ville inte alls. Men det var en väldigt fin komplimang. Jag blev glad. Såna småsaker kan göra mkt med ens dad, trotts att man inte vill tacka ja.
Yttligare lite närmare min slutdestination "hemmet" gick jag förbi en skola. Gick in och hörde mig för om lite kurser. Och jag kunde börja när som helst. Fett.
Nu sitter jag här i lädersoffan och lyssnar på den nya plattan och förbereder mig mentalt för dagens träningspass.
Det är lite kallt här inne, så det är ju lite lockande att få bli varm i alla fall.
ps. Värmekudden jag värmde imorse är fortfarande varm!
Slottet jag jogga runt
Book store
Björg
Ingången till min favorit arkad. Det känns lite som en harry potter gränd. As mysig, med gamla bokaffärer etc.

DAGENS ALBUM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0