Cat Power

Wooow, Vi har städerska.
Kom ner i morse, gjorde mig ordentlig frukost och myste ner mig i soffan med en kopp te medans städerskan sprang fram och tillbaka. Det kändes inte helt okej.. Men man får väl se det som så att det blir en extra jobbmöjlighet på så sätt, då folk har städerskor.
Efter mina frukosttimmar kastades träningskläderna på. Det blev en fin tur runt slottet. Var borta i en timme. Ganska nöjd över mig själv med tanke på att det var första gången jag sprang på länge. Det finns så mkt att se här så man kan ju inte stanna.
Sprang förbi en gitarr affär i stan på vägen hem. Den var gigantisk och personalen var trevlig. Ska ta och investera i en, men kunde inte riktigt bestämma mig vad jag skulle ha.
Kom underfund med att det var väldigt konstigt att skriva på svenska nu. Blev tvungen att tänka på om jag lägger upp meningarna på rätt sätt. Man blir lite förvirrad när man ska hålla igång två språk samtidigt.
Lots of love from Cardiff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0