Vardagslyx

Idag har jag varit på hot yoga igen. Grymt jobbigt, men så värt jobbet. Märker skillnad redan nu.
Sängen är nybäddad. Det ska bli riktigt skönt att krypa ner där ikväll. Det har jag gjort mig förtjänt av idag.
Snart kommer syrran hem efter sitt joggingpass, då ska jag överraska henne med fruktsallad och ett glas vitt, och så har jag gjort iordning badrummet med värmeljus och rena handukar och tappat upp ett bad. Det är vardagslyxen som är den viktigaste. Själv får jag nöja mig med en skål fruktsallad och Big bang theory, medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
Flitig kvinna.

Kommentarer
Postat av: MARCO NOBRE

Hello sorry i just answer now!!and sorry i answer in English, not so good at righting Swedish !!!!

Well my studio is i västerås, its a atelier and in one of the rooms i tattoo!! thank you so much fro the nice words:)



about yoga i love it, i did for 8 years , i stop for a will but im starting to doing again :) its so nice :)



Cheers

2012-02-07 @ 13:33:50
URL: http://marconobre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0