buss, t-bana och säng

satt längst fram i bussen och mådde illa. Det var lite som att vara med i en actionfilm. Vägen kändes som en bioduk.
När vi kom fram till Oslo tog vi tunnelbanan mot majorstuen. Det första som händer är att en narkoman tappar en spruta i min väska, ber om ursäkt och tar sedan upp den. Därefter frågan en kille om en penna, jag är snabb på att stå till tjänst, där efter blir jag välsignad, bara sådär på tunnelbanan.Trött
Satt längst fram i bussen (bredvid chauförn) och mådde illa. Det var lite som att vara med i en actionfilm. Vägen kändes som en bioduk.
När vi kom fram, försenade, till Oslo tog vi tunnelbanan mot majorstuen.
Det första som händer är att en narkoman tappar en spruta i min väska, ber om ursäkt och tar sedan upp den. Därefter frågan en kille om en penna, jag är snabb på att stå till tjänst, och blir sedan välsignad, bara sådär på tunnelbanan. 
Hinner komma hem, lägga in kylvarorna, gå in på mitt rum, och sen var jag i drömmarnas land.
Jag behöver ett badkar och massage. Får försöka hinna med och bada bastu till veckan. Det får kompensera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0