dagen

Nu har jag inte kunnat sova på två nätter.
3 timmar igår natt och något mera inatt.
Gick uppa två timmar tidigare än vad jag skulle idag, och nu sitter jag här och försöker använda min blogg som någon form av tidsfördriv.
Jag har sjukt mkt idéer på g, och så fort grejjerna jag har beställt kommer är det bara att börja. Det kanske kan vara därför min hjärna går på högvarv just nu (kanske en av anledningarna till varför jag inte kan sova).
Vädret är underbart idag.
Det är ju en och en halv timme kvar tills jag ska börja jobba, så det kanske blir en promenad såhär på morgonkvisten.
såhär vackert är vädret typ..
sol och vackert ljus
såhär vacker kommer jag bli efter träningen idag (ha ha)
Sugen på kortare hår faktisktttt
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0