Unna dig!

Nu har jag gått och blivit sjuk igen. Efter att ha legat på sjukhuset under jul och julafton, är jag inte minst sagt trött på det här nu. Men det är bara att streta på, äta sin medicin. Man blir väldigt vissen och trött eftersom att man blir så svag och inte orkar nått. Men däremot blir man väldigt nöjd, när man orkar strycka ett streck på sin "to-do" lista. Och idag har jag stryckt inte minst två streck. Känns mkt bra. Jag ska unna mig en ryggsäck efter detta. Så jag gör mina bärvanor lite bättre. Som om det inte räckte med magproblem och streptokocker, har jag även haft ryggproblem på sistone. Det sa "pang" i min rygg i pentrytt, så jag blev tvungen att kräla mig ner på golvet och lägga mig raklång, med assisans av Isac och Viktor. Det var en läskig känsla, kändes som en inopererad värmeslinga i ryggen. Brände till som bara den. Nu känns det bättre, men det är fortfarande inte bra. Det kan nog vara ett av dom syntomen jag fått av stress. Men då måste jag bara tippsa om "årets julklapp", som dom skriker ut i tidningarna, spikmattan, det är bättre än vad man kan tro. Den får igång blodcirkulationen om inte annat. Och det kan ju inte vara dåligt i alla fall.
En till sak jag vill tipsa om är Chockladtårtbiten dom har på Nordells. Den är oslagbar. Ska försöka ta svängen förbi där imorgon igen. Unna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0