Rock pappan

Idag kom rockpappan på barnehagen och satte ord på precis det jag känner. "Det börjar lukta vinter". Det är precis vad det börjar göra. Snart är vintern här och jag har som vanligt bunkrat upp med en massa ljus och gott te. Jag har 80 tepåsar med mitt favorit te från wales som inte går att få tag på här. Det är en av dom få sakerna jag ska köpa med när jag åker till wales i jul.
Det gäller att bunkra upp med saker inför jul så att man har så man klarar av mörkret och kylan.

Idag är huvudet ganska slutkört. Har inte mkt alls att ge.
Så ska sätta mig och kladda på några glas, allvarligt talat så ska jag göra det, men med en penna. Sen ska jag försöka börja gravera lite.

Ska försöka skänka er några fina bilder snart. Måste se om jag har tagit några bara.

xoxo zzzz

ps. har nu fått reda på att rock pappan spelar i både insense och maximus circus. Coolt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0