New haircut

1 DECIMETER KORTARE. MINST. INGET AV DET SLIPTNA FINNS KVAR. BORTA FÖR ALLTID LIKSOM!
Frissans assitens var asschyst. Hon pratade en massa och gav mig tips på ställen där jag kunde söka jobb/plugga. Och så berätta hon en massa om sin date som hon skulle på ikväll. Det är alltid lika intressant att gå till frisören.
Såhär långt hår hade jag imorse. Jag kunde nästan torka mig med det när jag satt ner. Waayy to cool! 
Jag kissar på dig minen.
Min nya man! Visst är han snygg.
Ser ut som Günter på den här bilden. Jag gillar Günter. "You touch my trallala..." Mitt smink är slut. Jag gråter lite för på lördag ska jag på bröllopsfest. Mamma har skickat smink på posten. Märket jag använder till mina ögon finns inte här. Får la kanske köpa någon skit så länge. Men gillart inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0