a night out

I helgen har jag roat mig med Yoga, videosamtal och lite uteliv med syrran.
Mina älsklingstjejer från edane ringde. Kände mig som hemma för en stund. Förfest på Evas lilla rum är nått man känner igen.
Samma kväll gick jag och syrran ut och gjorde staden osäker. Vi dansade salsa och provade på en massa olika ölsorter. Den coolaste sorten måste ha varit bare naked beer smoked lager, som verkligen smakade rökt. När man käkar lättsaltade chips till smakade kom smakerna verkligen fram och den kändes ännu mera rökt.
På Salsa dansgolvet blev jag nypt i rumpan av ingen mindre än en kvinna i 40 årsålder.
Jag tror hon kände sig lite konkurans för det var inte något direkt vänligt nyp.
På vägen hem mötte vi ett gäng halvnakna killar utanför en klubb, och inte långt där efter blev vi efterföljda av en man, med ganska välrustad ölmage, som följde efter oss i sick sack framför oss. Jag kunde inte sluta skratta, och ju mer jag skratta ju roligare tyckte han att det var.
Men till slut gav han upp, och gick åt sitt eget håll som tur är.
Här har vi grabbarna. Det var dock inte detta ställlet vi tillbringade kvällen på. Där inne var det mest 40 åriga kvinnor i kris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0