pju

En korts stund av panik, men som tur var hann jag till skrivblocket och fick ur mig det mesta istället för att lägga ut det här på bloggen. Det är farligt enkelt att ge ut för mkt av sig själv. Och vad händer sen? Vem kommer läsa det? 
Jag har ioförsig inte så många läsare, och om någon skulle läsa det så hade nog "någon" inte brytts sig så mkt i alla fall. Men jag tänker, what if? 
Såg "Dumpa honom" ikväll. Jag är farligt nära att utveckla en lång monolog om filmen. Men det ska jag låta bli och istället ska jag gå upp på mitt rum, tända massa ljus, hoppas att jag inte ska somna samtidigt som jag ska läsa ut de 6 böckerna jag inte har hunnit med sedan innan. 
Jag ska göra det jag gör bäst.. Ugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0