Mc

Dagen började kl 07.00 efter en omtumlande natt med lite sömn.

Lugn frukost till tv:ns brus.

Vi tog bilen in till stan för att köpa mediciner och träffa Nina. Påvägen in visade pappa upp en bil han tänkt att köpa. Det var inga fel. Det var en manuell så då har jag ju chansen att övningsköra med den.

Sen tog jag turen förbi Rolf, vi skulle ta en liten tur på mc:n var det tänkt. Men det blev en lång tur till charlottenberg och vidare på småvägar.

Känner mig fri bak på hojen. Jag kände mig lite som en bondbrud.

Det är underbart befriande att susa fram på mc:n 110km/h. Kanske ska sattsa på mc kort också?

Over and Out

 

Jag vill ha en världskarta över min säng, så att jag kan drömma vackra drömmar om världens alla hörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0