Utkast: Juni 15, 2011

Hemma och är syk. Har legat på en soffa på legevakten större delen av dagen för att få reda på om jag ska börja med några mediciner eller om jag bara ska det låta gå över. För höga infektionsvärden, men magen klarar inte av mer mediciner, så får bara vänta ut det om det inte blir allt för allvarligt.
Försöker nu ladda ner Anvil! (The Story of Anvil), metalbandet som aldrig riktigt slog igenom men som var ökända bland musikerna, i brist på annat. Har fastnat i dokumentär träsket.
Är sjukt sugen på att mölja ner en massa dokumentärer, men har inte påbörjat processen riktigt ännu. Det blir under semstern, då man har lite mer tid. Men det är mycket man ska ha tid till då. Så man får väl se vad man prioriterar.



Sitter nu och lyssnar på My iron lungs med Radiohead samtidigt som min feber stiger.
Förstår inte hur jag har kraft till att skriva. Nu ska jag sova.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0