Lägenheten

Jag tror inte vi har fattat än vilken tur vi hade med lägenheten, såhär ser den ut, och då har vi inte hunnit ta hit något annat än lite av våra egna kläder och köpt lite mat och choklad. Det är Awsome. Man känner sig redan som hemma. Nästa helg blir det förhoppningsvis ett flyttlass som ska hit. Jag tog dock korten med min värdelösa kamera när det var som stökigast, men man ser hur rummen ser ut i alla fall.
Ena delen av sovrummet
Andra delen av sovrummet
Kök
Lite av köksbänken
Coolt kakel
Kort taget från köksbordet
Två fräna fotöljer
Fönstret ut mot gatan
Vardagsrummet
Vardagstrummet
Hall/Badrum
Jag är en av dom som bor här, tsm med två andra flickor, Alexandra och Mirja. Woopa
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice! :D

2011-01-08 @ 22:14:47
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0