Första dagen på nya barnhagen med barna

Idag var första dagen på nya jobbet med barnen. Dom gillade mig och jag gillade dom. Det kändes som att jag hade varit där innan. Det var som att komma tillbaka till jobbet efter en semester och försöka komma tillbaka till rutinerna. Jag fick till och med lägga dom, och dom somna på stört. Inget grinande alls.
Det roligaste var när en av dom små kom fram, iaktog mig från topp till tå, och sen godkände mig genom att vända sig och och backa in mot mig till hon kunde sätta sig ner i mitt knä. Och det var en av dom som har svårt med nya. Det kanske bara gällde idag, men det känns trygt och trivsamt i vart fall.
Jag gillar glada barn, men jag ogillar bajsblöjor

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att de känns gött på nya jobbet! :D

Vilka är ni som bor ihop? :D

Vart är lägenheten?

:D

2011-01-04 @ 21:10:40
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0