Awwwff

Sitter och letar skoaffärer på Google maps i Oslo. Har väldigt ont i vänsterfoten, så jag överväger faktiskt att köpa ett par nya skor. Men det känns så onödigt då jag redan har läderstövlar, uggs, och gummistövlar hemma som jag skulle kunnat använda, men dom är ju inte här. Jag får vänta och se hur det blir imorn. Man kan ju alltid hoppas på att det blir bättre.
Just nu sitter jag och drömmer mig bort i boken jag ska köpa, men det är jobbigt att läsa det lilla som finns på internet om den. Vill ha den i fysisk form nu. Får slå på travel chanell och låtsas som att jag är utomlands. Fast det är jag ju, men det är inte så exotiskt som tvinslaget jag tittar på.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0