Höst

Nu är det höst. Vad innebär höst för dig? För mig är hösten tjocka duntäcken, ljus, värme, närhet och löv. Det är årstiden för enormt mkt mys. Det är så härligt när man har känslan av att ligga inne under sitt varme täcke och veta att det är enormt kallt ute, men att man inte tar del av kylan. Det är värre när man tvingas stiga upp dock. Men nu är det inte jätte kallt än dock, så när jag behövde stiga upp imorse kl 10 var det ingen direkt mardröm, men det kommer nog bli om det blir en lika kall vinter som förra vintern.
Idag ska jag på sminkparty hos mina kära vän Nina. Vid samma tid äger även räkfrossan rum, så vi får se hur mkt jag hinner med. Strax där på, närmare bestämt kl 20.00 är det Rock quiz på The Roof, inte att försumma. Förra och första gången var det inte mindre än 11 lag som trånade efter vinsten. Jag tvivlar inte på att det kommer vara samma kämparglöd ikväll. So be there.
Så glöm inte myset nu i höst. Det behövs för att överleva det mörka vinterhalvåret. Så ta dig en bok och tänd lite ljus!
Lite ljus.... MASSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0