Fredagen den 8:e

Allt började med att jag var as effektiv. Jag skrev om mitt cv till två olika "varianter", så jag kan söka klädaffärer och dret också, och inte bara barnehagar. Sen fixade jag fram papper från polisen, om att jag inte står med i brottsregistret. Därefter lade jag ner min tjänst på bemanningscentralen i vila. Sen började ringa lite telefonsamtal, bla. till glada ankan i karlstad, där de har 20 års gräns, men jag lyckades komma med på någon sorts lista, så vi kunde komma in i alla fall. Sen ringde jag en tjänst på barnehage och fixade intervju, och jag hann till och med låna en norsk bok och äta lunch. Allt under loppet av drygt två timmar.
Sen fick jag stressa med 17 tåget till Karlstad. Där Amanda mötte upp mig. Det blev en trevlig fika. Michaela och Simon joina efter ett tag. Det blev massa trevligt, det slutade med att vi hamna på Mc D. 20.25 drog dom till bussen och jag drog till Hotellet för att träffa Amanda och Sanna, Nerstrandarna.
Det blev raj raj på hotell rummet, sen drog vi till glada ankan för att se Horisont. Bra band! Grymmt var det.
Bilderna säger mer än tusen ord!
Amanda och läderbrallorna!
Girlsen, och jag med mitt läggstift på vifft

Horisont! Grymmt grymmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0