06.00, Kulturfrukost, Wermlandssalonger

Gick upp kl 06.00 och började dagen med en varm dusch. Därefter började förberedelsena inför kultrfrukosten. Det var mkt att göra i köket, frukosten bestod av yoghurt, flingor, gröt, vofflor, skinka, korvar, ost, allt man kan tänka sig. Det var ett redigt smörgås bord. Det blev rediga och roliga diskussioner om Arvika kulturnatt. Sen blev det disk, och radio sändning.
På kvällen var på det Wermlands salonger, det var sjukt kul att titta, funderar på att gå dit och titta ikväll (lördag) med. Blev sugen på musik igen, det har jag inte varit sen estet tiden.
Jag är nöjd för jag sitter i johans soffa, min lover boy :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha! Tänk på det nästa gång du råkar se! ;)

Nja, tror vi sett alla nu. Fast den sista kommer

På bio i november tror jag. Ska vi se ihop? :)

2010-10-17 @ 22:31:36
Postat av: Elin

Hahaha, tydligen inte :P

men lillskiten brukar lyckas få toapappret att fastna i byxn lite då och då, men denna gången kom han långt :P

2010-10-18 @ 06:27:00
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0