Uppe innan tuppen

Idag är jag uppe innan tuppen själv. Ska tillbaka till Arvika för att försöka förbereda julen den lilla tiden jag är ledig, och jag som hade tänk att göra handgjorda paket i år. Jag får la försöka hinna med så mkt jag kan.
Jag har för övrigt en fet lista med saker jag ska pricka av, då jag är i Arvika. Och jag som tyckte jag hade mkt att göra när jag jobba i Norge. Det är folket runt omkring än som gör att man orkar med.
Just nu sitter jag med en stor tjock gröt skål i knät. Det är varm och gott. Jag vill inte ut i kylan, men det är priset man får ta om man vill hem.
Over and out
Mörk morgontrött bild på mig och min gröt. Inte så proffsigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fy bubblans va mysigt med svensk jul! :D

2010-11-24 @ 06:44:56
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0