tlött

Vaknade ganska sent imorse, typ 09. Ska snart iväg och söka jobb. Ska måla på mig ansiktet.
Idag är dagen då Lanvins kollektion blir tillgänlig på nätet och i butikerna för den delen. F.o.m klockan 08.00 imorse började shoppingen. Till min stora förvåningen är den nu (i alla fall på internet) "sold out". Så snabbt trodde jag inte att det skulle gå. Men jag antar att folk passar på. Trist, jag var sugen, men det var lika bra. Jag har inte pengar till det. Jag får sy mig nått eget, och det ska jag. Suprise Suprise!
Tittade på rebecca och fiona igår innan jag somnade, dom hann säkert med att köpa en klänning från Lanvin, kul
Over and out

Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Nej det håller jag med om! :)

2010-11-23 @ 13:41:22
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0