Papas

Bloggen är lite underprioriterad just nu känner jag. Jag har fullt upp med att fixa boende, jobba och åka fram och tillbaka till Norge. I Torsdags jobbade jag. Vi tog en tripp med ungarna till Biblioteket, och jag läste norska böcker, haha.
Idag, fredag, har jag varit och fixat bankkonto här i Norge. Det gick smidigt, jag hade så mkt tid över att jag hann att gå på en konstutställning. Det nya namnet jag fick ögonen för var: Silvia Papas. Snygga, nutida bilder, med inspiration från popart. Jag gillert.
Imorn Lördag ska vi på visning kl 17.00. Hoppas det är bra. Om inte är det bara att leta vidare.
Måndag jobbar jag igen, men på kvällen ska jag få åka hem till min Johan och kramas (dock ska man tillbaka på onsdag kväll för att jobba på torsdag-fredag) Det blir lite slängigt nu i början. Ska bli skönt sen när man har nått eget och slipper bära med sig allt för mkt fram och tllbaka, så som mat och kläder.
over and out
Silvia Papas

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, läs Ole Brumm böckerna! Så sjukt roliga ord i dem böckerna x)

2010-11-12 @ 13:48:30
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det tycker jag du borde göra haha! Nej, det var inte så kul.. Dom är ju så otroligt sega på sjukhuset också >_<



Ja, men asbolut! Så fort jag blir icke sjukskriven så har jag massa tid över :)

2010-11-12 @ 17:44:30
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yes, nu är jag i Arvika hos mamma och blir omhändertagen :) Ja, hoppas jag också! Förhoppningsvis finner dom vad som orsakar allt på torsdag när dom gör ultraljud :)

2010-11-13 @ 11:56:30
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0