Speeded

Nu är jobbandet slut för den här veckan. Nu ska jag hem till Arvika och baka pepparkakor och köpa en mega varm mössa som jag kan ha på mig när jag jobbar. Den ska vara varmare än barnens mössor, och dom brukar vara varma. Jag säger bara woow.
Och en rättelse, jag ska inte baka pepparkakor, jag ska baka världens coolaste riddarborg, med riddare och får, och får säger bää det vet ju alla. Jag säger bara woow. Jag är glad.
Over and out!
(vadå uppe i varv, haha)
Jag ska göra större pepparkakshus

Kommentarer
Postat av: Nina

Woow! Vi måste ses snart. Hör av dig så fort du är i Arvika och har tid för en fika ! :)

2010-12-04 @ 07:14:18
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0