drömma

Jag drömmer till och med innan jag ska sova. Drömmar är en så stor del av våra liv. Vi har drömmar vi vill ska gå i uppfyllelse och på nätterna drömmer vi, men kanske på ett annorlunda sätt, på både gott och ont. Drömmar i sömnen jag kommer ihåg har ibland påverkat saker i min vardag. Reflekterar över saker på annat sätt eller får idé till någonting.
Just nu sitter jag och drömmer innan sömnen. Drömmer om att upptäcka. Både människor och platser. Jag vill besöka platser som berör mig.
Det här stället kändes som en bra början.

Deer Cave, Mulu National Park, Borneo.
 
Låt drömmarna flöda. Var inte rädd för att drömma. Du kommer i vilket fall drömma i sömnen antingen du vill eller inte. Lika bra att acceptera att drömmar finns och drömma trotts att dom kanske inte går i uppfyllelse och man blir besviken på vägen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0