Rival Sons

Det känns som att jag har fått min puls tillbaka.
Jag tycker musik är roligt igen (i alla fall för tillfället).
Konserten igår med Rival sons var sjukt bra. Och att få träffa Mike Miley och få se turnébussen var inte helt fel det heller.
Jag ångrar lite att jag var tvungen att dra hem för att jag skulle upp 05.30 dagen därpå. Men så glad som jag var idag har jag nog inte varit på länge. Jag är ju trött, men det är en annan sak.
Ryggen värker av all den övertid jag har jobbat. Så Sofia har smörjt in hela min rygg med muskelsalva som ger varm/kall effekt. Så just nu sitter jag och fryser.
Men konserter i sig ger så mkt bra energi att oavsett om man är trött och sliten och bara orkar sig iväg på den där konserten så får man så mkt mer tillbaka.
Ska börja gå på minst en konsert i månaden. Det är där jag vill lägga mina pengar. Konserter och skivor. Boomja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0