Mamma och pappa besök

Jag går in och kollar min blogg ibland och blir alltid lika förvånad över att folk går in och kollar den utan att jag lägger upp nått nytt. Men nu har jag lite tid över och ett helt galleri fyllt med bilder, så tänkte att ni skulle få ta del av en del av dom. Både mamma, pappa och John har hunnit vara här på besök, och jag själv har varit på besök i London och hunnit planera in en flytt. Enjoy. 


Stannade till hos Syrrans polare med barn för hästrace och käk. 

Hade inte sovit på hela natten utan istället ängnat tiden åt jobb. Såg förstörd ut. 
Men barenen gillade mig och grät när jag skulle gå.. Awww. 

Sen kom mamma och pappa till flygplatsen. Dom var sig lika, som tur var, så jag kände igen dom. 
Höll pappas hand i bilen och somnade sött på vägen hem, något trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0