Godmorgon

Idag har jag sovit bort hela dagen. Satt och kolla film med Nico igår och passa Lea medans Cecilie jobbade, så det blev lite sent.
Jag ær vældigt dålig på att skriva inlægg har jag mærkt, ska inte lova att jag ska bli bættre, før det tror jag inte att jag kommer att bli.
Nu sitter jag på balkongen i Oslo, lyssnar på musik och skræmmer Lea som springer fram och tillbaka i lægenheten och skriker av rædsla. Hæhæhæhæ.
Snart ska vi dra ivæg och ta dagens kaffe och sen kommer Diego och Tiago på barbeque. Ska førsøka ta mig till nya lægenheten och hæmta lite saker jag glømde också. Har inte numret till dom som bor dær nu, men jag har nycklar, så dom får førbereda sig på en øverraskning.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0