bad, hög på kärlek

Färdigbadad för idag.
Syrran tär på en springtur. Idag skulle hon springa längre, så jag hoppade över den här gången.
När hon kommer tillbaka ska vi dra till affärn och handla lite käk.
Jag känner för att bli hög på känslor. Jag vill bli kär (hoppa runt som en fjolla över vardagsrumsgolvet) i någon som har mörkt långt hår, ryggsäck, jeans, blåsvart jacka och pratar i telefon på stan och som gör vad som helst för att få hänga med mig och inte allra minst för att få bada tillsammans med mig, trotts att jag insisterar att få ha underkläder på mig. Som lägger märke till mina speciella drag, hur jag är fjantigt nördig när jag tittar på big bang theory och är hemligt förälskad i Sheldon under varje avsnitt.
Han får gärna komma på besök här imorn. Då jag inte är upptagen med att översätta mitt cv eller är på springtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0