Sunday

Ikea besök. Kändes som att vara i Sverige. Det blev lite nya grejjer till rummet och svensk mat till Tom.
Undrar om han diggar sillen..
Luncha i hamnen, där jag inte har varit sedan jag var 12 bast. Vi slog till med 3 rätters, men hann dessvärre inte ta kort på dom andra rätterna, bra betyg antar jag.
Tom hade snyggaste tröjan. Han gillar Big bang theory och flight of the concords, jag vet inte om han försöker impa för att han vill ha syrran eller om han verkligen gillar det lika mkt som jag göra. haha. Syrran hade ingen aning om vad det var.
Här stod jag 12 år gammal och mata hunden med en glass.
Roald Dahl i egen hög person.
Fick sitt förnamn efter den norske nationalhjälten Roald Amundsen. Föddes i Wales. Satt bilder på honom i en norsk kyrka vid hamnen. Kanske pga. att hans föräldrar ursprungligen kom från norge.
Regeringsbyggnaden med coolt tak.
Norska kyrkan
Dom var inte folkskygga, trodde dom skulle käka upp mig där ett tag.
Tårtkalas för fördelsedagsbarnet Tom. Sången blev på svenska.
Söndagen slutade med ett långt skype samtal på flera timmar med Emma Dahl och Eva Sparre. Emma hördes kanppt dock, så hon försvann till sängs redan 21.11. Därefter blev det läxförhör angående kemi: salter, jonföreningar, atomer och alkoholer. Det var längesen man läste det, men kom ihåg en hel del trotts allt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Verkar som att du har det nice Mysis :D

2012-01-25 @ 22:50:02
URL: http://ninah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0