Yoga

Har precis varit på Yoga i ca 2,5h. Det kändes som att jag var i japan. Det var sjukt varmt, och musiken och stämningen var inte direkt Brittisk. Det var underbart. Man flög liksom iväg i tankarna samtidigt som man var tvungen att fokusera sjukt mycket på att andas för att försöka undvika att falla ihop.
Roligt var det i alla fall. Så nu har jag 15 dagar på mig att testa på det lite mer.
Det var jobbigare än jag trodde.
Efter träningspasset fick jag lite goda råd av instruktören. Det visade sig att jag är övervig, så jag ska försöka ta det lite försiktigt med att stretcha, så att jag inte förstör knäna, och istället försöka koncentrera mig på styrkan och andningen.
Det är inte varje dag man hör att man är överrörlig. Woop Woop

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Hahah men hade tagit alvedon och sånt så febern var nästan borta! Och boken är så bra så kan inte hålla mig :)

2012-02-06 @ 13:21:40
Postat av: MARCO NOBRE

wooooow really beautiful picture !

2012-02-07 @ 13:35:44
URL: http://marconobre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0