Uuuuhjjja mäjjjen!

Uhhjja mäjjen. Nu börjar det gå hett till här. Speler graveyard eller gravedancers som Rickard skulle vilja säga. Det är ju så sjukt svängigt så jag tror jag går upp i atomer som Sheldon Cooper skulle ha sagt. "Vad tog dig sådan lång tid" skulle han också ha frågat. Men här kommer dom i alla falll.
Allt låter så mycket bättre efter en god middag i vänners lag, några glas rödtjut och praliner. Nom nom nom nom (som för övrigt betyder mjölk/börst på thailändska). Det kan ni tänka på nästa gång ni säger nom till något gott. Och glöm inte att tänka på lilla mig som informerade er av detta fina lilla ord. Det kommer nog lite mer thailändska ord inom kort.
Jag har en glad kväll. Och nu ska jag ladda över lite fin fina bilder på min mac så ni får se nått roligt medans ni lyssnar på denna underbara låt.
Jag låtsas som att graveyard just nu är i mitt sovrum och spelar fina toner för mig. Till och med Erik är här, Axels storebror, som inte ens spelar i bandet. Men han är ju snygg ändå. Så han får följa med. Han är ju trotts allt Axels bror och singel. Hehehehehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0