vässsterrra dag 2

Dag två på stranden i solskenet. Som vanligt började dagen med promenad längst stranden. Saknar att vandra längst havet. Det var sjukt höga klippor. Det var nästan så att man blev lite höjd rädd, och därifrån hade Tom hoppat ner/dykt. Fatöl inte att han vågar. Får kanske ta och prova det till sommarn, om vattnet blir tillräckligt varmt.
Vi hälsade på Simon som också bor där i trackterna, och kolla in alla hans pappas djur. Det var en del.
Avslutade eftermiddagen med rugbymatch hos Simon. Fick mackor med hemmagjort smör, ost och skinka. Snacka om närproducerat. Ganska imponerad måste jag säga. Den mackan käka jag med gott samvete.
Och vinsten av rugbymatchen gick självklart till Wales. Woop Woop. Firade med öl i baren vid havet.
Och massa god mat, som jag dessvärre spydde upp. Men den var god först, hähähähähähäähähähä (dumma ibs)
Pappas affär
Blyg hund, aww
Affrikansk fågel av nått slag. Detta exemplar är en hona. Honan och hanen ser likadana ut, låter bara olika. Och lät gjorde hon fan bra mkt.
Bäää
Glad Italiensk ägare!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ååh va jag gillade bilden på fåret!!

2012-02-29 @ 09:25:26
URL: http://ninah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0