HORISONT

Horisont kommer med nytt album i mars. Jag kommer sitta och vänta med spänning. Woop Woop
Fan vad inlägg det blev ikväll. Musiken liksom bara flödar till mig. Hittade ett nytt band ikväll också. Spiders. Kolla in dom. Diggar. Bara hört en låt än så länge dock.
Till helgen ska syrran köpa en lp spelare med rejält högtalarsystem. Kommer bli fett. När jag har kopplat in det ska vi ha lp fest. Alla måste ta med sig en varsin lp för att komma in till kalaset och så ska man vara utklädd, utklädd till musiken man ta med. Jag ska ju helt klart ta med nått från 70-talet. Man måste ju bara älska 70-talet. UTSVÄNGDA BYXOR SKA JAG HA! Woop Woop

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Jag kör photoshop, illustrator och indesign - till allt jag skapar, lite beroende på om det handlar om foton, illustrationer eller layout. Har förmånen att få hela det svindyra paketet via jobbet - men annars får man väl tanka hem på olaglig väg, eller be någon fixa det åt dig. Sånt där har jag hemskt dålig koll på.

2012-02-09 @ 09:03:40
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0