Perfektion

Jag börjar få abstinensbesvär. Jag har nu suttit stilla i tre dagar. Och oftast inte ens suttit utan legat ner. Jag har avverkat en hel del dåliga serier så som "Postkod1231" och en del bra också så som "jakten på de perfekta livet".
Folket borde förstå vid det här laget att livet aldrig kommer bli perfekt. Och vad är då perfekt? Vem är det som avgör det?
Jag tror det handlar om att man har samma tankar om saken. Om tex. "förhållande", "boende" etc. Att förhållande tex. handlar om samma sak för de båda parterna som inleder nått. Vad det innebär för alla andra runt omkring spelar väl ingen roll, bara du själv är lycklig.
För vem håller du ditt hus städat och inrett på ett fashionabelt sätt?
Dags att bli självisk.
Jag ska vara hemma hela veckan, käka mina barnmatsburkar och reflektera över livet. Har ni några önskade ämnen ska jag försöka besvara dom då mitt huvud inte värker så mkt.

Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0