Ljusstake

Just nu känns det som att jag med i en tecknad serie där jag har huvudrollen.
Det låter ju som en gammal rolig historia när jag berättar att en väldigt full kille tänkte att det var smart att kasta en låg glasljusstake igenom ett rum, och den i sin tur träffade mig i vänstra tinningen så att jag fick hjärnskakning.
Hur otroligt är inte det. Efter allt jag har varit med på sistone blir det bara för mycket.
Imorn har jag en bestämd träff med en läkare, men då för att ta reda på vad jag egentligen är allergisk mot gällande min mage, och idag blev jag sjukskriven för att jag fick en ljustake i huvudet. Det är ju nästan skrattretande.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0