my spy

Dagen började bra men slutade i spy.
Idag var en sådan dag då man tvättar händerna innan man går på toalettbesök. Ibs tar kol på mig. Man blir så nere av att inte förstå sig på vad det är man mår bra och dåligt av i matväg. 
Jag hann spy tre gånger innan jag var hemma med tricken på kirkeveien 93.
Jag pluggade i radion och försökte tänka på nått annat, och för ovanlighetens skull spelades en bra låt, Wish you were here med Pink Floyed. Då kände jag bara hur mycket jag saknade mamma och pappa och hur mycket man uppskattar att slippa ta hand om sig själv när man mår skit.
Nu ligger jag hemma i soffan med krampor i magen och känner att jag trotts allt är lite små hungrig, men jag vågar inte stoppa i mig nått för då vet man ju inte vad som händer.
Hoppas jag mår bättre imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0