klippeli klipp

Jag är sugen på att göra en förändrning med mitt hår. Klippa kortare eller byta färg. Men mitt hår är lite för slitet för att byta färg och jag är lite osäker på om jag skulle trivas i kortare, även om det bara skulle innebära att jag bara klipper axellångt. 
När jag kommer hem i helgen ska jag försöka hinna leta upp lite foton från det att jag var liten och hade röda feta slingor i håret. Det var tider det. (ska försöka få upp lite nostalgiska kort och berätta historien kring dem)
Märker att jag verkligen längtar hem nu.
Ska passa på och försöka lägga över lite foton från hårddisken till datorn så att börja med min portfolio.
Det är mycket jag ska hinna med i helgen.
Är det på marten alla börjar med vinterjackorna? (hum, jag har redan börjat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0