hjärnbrist

Idag var det en skickli hektisk dag. Men jag klarade av alla dagens oppgaver i vart fall. Först på jobb och därefter till sushi stället för att slänga i mig lite mat innan förstahjälpen kursen började. Jag var jävligt trött i början av kursen, men efter resans gång blev jag snarare övertrött. Vi kom fram till att jag var lite väl överrörlig. Dom kunde knappt lägga mig i framstupa sidoläge för att jag var så "avslappnad". Bra egenskap?!
Efter första hjälpet kursen, dockorna och den dåliga filmen vi fick se från 84 då en tant slog ett barn i ryggen, jag kan då tillägga att det var verkliga barn och inte dockor i filmen, drog jag till sats för att träna. Jag kom dit övertrött och kom därifrån dödstrött. Det var värt att träna foten dock. Så nu sitter jag här vid datorn och skriver ointressanta ting om min vardag bara för att jag inte orkar ta mig till duschen för att sedan ta mig till sängen och dö.
Det är sjukt kul att se hur jävla dålig kapacitet min hjärna har när jag är trött.
Gonatt folkens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0