En kvæll i Oslo

Ikvæll prøvar jag på vuxen livet i Olso. Sitter i en fin lægenhet med både hund och unge. Lagar mat, rastar hunden byter bløjor. Det ær væl kanske inte det som defineras som vuxet, men det ær i vart fall en del av vuxen livet.
Jag har fått tillbaka lite av skrivargløden. Det syns førvisso inte hær på bloggen utan mest i anteckningsblocken jag har som tar slut snabbt. Det ær tur att jag samlade på tomma anteckningsbøcker som liten, før dom har jag anvændning før nu.

Det kommer nog komma fler uppdateringar då jag flyttat till Wales och vill visa mina næra och kæra vart jag håller hus. Nu ær jag ju bara 2.5h hemifrån, så det blir ju ganska lætt att hålla kontakten.
Hoppas det ær bra med er Folkens. Nu ska jag fortsætta med "mamma" rollen och spise potætgull med Ungen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mamma My :)

Bra att du fått tillbaka skrivarglöden. Jag saknar ditt bloggande! Hejja!!

2011-09-23 @ 13:07:15
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0