Turkish Delight

Träningen gick fin fint imorse trotts att det var så pass tidigt.
Etterpå trog jag till mitt smultronställe och tittade ut över vattnet. Det är så skönt att sätta sig där på morna ensam och skingra tankarna.
Därefter var det dags för jobb. Kom till barnehagen och då var säcken klar för tur. Drog till slottsparken och matade fåglar. Sov ute på madrasser, underbart, så underbart att till och med jag somnade till ett litet slag. Tur att markus var med och vaktade oss när turisterna kom förbi för att ta kort.
Igår var Öystean förbi för att hämta gitarr, keyboard och bas. Dom ska tydligen spela på Turkish Delight på Fredag. Då ska jag dit och kolla, då släpper dom den nya plattan. Kul.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0