Letters to Juliet

Igår hade vi en mysig hemmakväll hos Karin. Skönt att vara på hemmaplan och bara chilla.
Vi såg filmen dear John, den var sorglig, och ni vet ju vad jag tycker om sorgliga filmer, inte bra.
Anledningen till att jag inte gillar sorgliga filmer är nog för att jag inte gillar att visa känslor offentligt. Men vem gör det?
Det var med andra ord en snyft film. Min favorit karaktär i filmen var pappan som var autistisk. Mer om filmen tänker jag inte säga, utan det får ni upptäcka själva om ni vill se den.
Efter att ha sett den filmen började jag tänka på varför folk skickar så lite brev nu för tiden. Allt hamnar på facebook eller i inkorgen på mailen. Det är ju mycket mer charmigt att få ett brev i portlådan.
Senast jag skickade ett brev var för 3 veckor sedan, men då var motagaren skattekontoret så det var ju inte så charmigt trotts allt.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0