Motörhead

Imorse såg jag ett sjukt bra inslag med Motörhead. Den nuvarande trummisen, Mikkey Dee, som har varit med i bandet knappa 20 år som han själv uttryckte det, hade en sån otrolig energi. Jag blev helt fylld med energi själv. Han levde i sin dröm, med andra ord, som trummis i Motörhead men var på samma gång 2 barnspappa. Det var så intressant att se honom balansera dom två motpollerna. "Motstå" Droger, alkohol, mer eller mindre (med tanke på att sångaren faktiskt är Lemmy på 65 bast), och samtidigt mata ungar och ta hand om sin fru. Han gjorde ett starkt intryck på mig. Han lät ingenting stoppa honom. Jag känner likadant. Varför ska man gå och vänta på tillfällen för att göra saker. Det är bara att börja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0