framtiden,

Jag och min vän Adin satt på tåget mot Oslo och hade ett seriöst snack om framtiden. Vi började med att gå igenom frågan, vad vill du läsa till/bli när du blir stor? Frågan därpå blev, vad vill du egentligen bli?
Det blev en bra tankeställare. Man tänker ofta på vad man borde bli/vad som är realistiskt, och inte på vad man egentligen vill. Han fick höra lite om mitt drömmande, och han delade med sig om sitt drömmande. Men vi kom fram till att det inte var en dröm utan snarare ett realistikt mål. Det blir vad man gör det till. Ser man det som en orealistisk dröm kommer man aldrig frösöka uppnå den.
Ska försöka dra igång mina projekt nu, men man har alltid någon bortförklaring.
Kära kusin, jag är fotosugen!
ps. jag har fått internet i lägenheten i Oslo, wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0