happy men trött

Foto: Tova Bergman
Modell: My Falck
Glad men trött, precis som på bilden. Boxats i 55 min och dödat mina arga känslor. Och nu sitter jag här i vardagsrummet tillsammans med Alex, Tova, Rasmus och Anders som är här på besök.
Livet känns lätt att leva just nu, och på Fredag åker jag hem till mamma och pappa. Missar studenten men är glad över att få komma hem ändå efter att ha varit här i snart fyra veckor. Navelsträngen till mor och far är inte klippt ännu, vilket den aldrig kommer bli. haha. Men jag börjar vänja mig.
Har laddat ner Rango, ska försöka hinna se den den här veckan. Den verkar sykt bra.
Imorn blir det fika och skvaller med Olivia. Ser fram emot det.
Vill hinna komma igång med målandet.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0