Hjälp, vem är jag?

Hjälp, vem är jag?
Caroline af Ugglas och UKON



Läser om helt sjuka tankar och händelser i boken skriven av Caroline af Ugglas. Man behöver inte vara normal och perfekt. Man kanske till och med blir lyckligare av att inte vara det. Lite skavanker här och där är bara charmigt, det är det som bygger upp en personlighet. 
 Men hur är man egentligen när man är normal?
Är du normal/perfekt?
Det är nått man borde fundera på innan man börjar dömma andra.
Läsvärda samtal mellan Carline och hennes psykologen Ukon får man ta del av i denna bok.
Jag är endast halvägs igenom än så länge.
Nu ska jag fortsätta att läsa och se om jag kan komma underfund med vem caroline och kanske till och med vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0