Kalas Puffar

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag har fått jävlar annama i mig. Och eftersom att jag inte har någon hos mig just nu, och inte tycker dessa nyheter är värda att ringa och berätta för någon skriver jag det här. Lagom personligt. Jag är så inspirerad och taggad, har redan skissat ner idéer på 8 saker jag ska sysselsätta mig med framöver, och så är jag ju med i en del av Emmas projekt också. Det här är så spännande. Hoppas glöden håller i sig, har inte känt så här på länge. Idéerna kommer inte upp förens dom är genomförda, så jag hoppas för er skull att dom blir det.
Har prioriterat om sakerna i min handväska. Numera ska där alltid ligga ett litet antecknings block som jag fick av johan, eftersom att jag är så spontan och helt plötsligt kan behöva skriva ner nått eller teckna nått. Där ska även finnas 3 olika tjocklekar av pennor, kalender, minikamera, mobil, kassabok och handdefinitionsmedel. Jag har inte tid att bli sjuk nu, så det sistnämnda är väldigt viktigt, speciellt när man jobbar på dagis. Det blir det första jag ska köpa när jag kommer hem. Och handkräm.
Sedan jag började käka honungspuffar har allt blivit awsome, det kanske är dem jag ska tacka. Den här veckan käka jag nästan upp ett helt paket. Älska honungspuffar! <3
Over and out

Kommentarer
Postat av: jocke

du har ine funderat på att de kanske är en sockerkick som ligger bakom allting? :P

2011-01-08 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0