Bomber och granater

När jag var liten skrev jag och mina systerdöttrar en låt. Den hänger med fortfarande. Jag stötte på den här om dagen, och det slog mig att jag fortfarande kunde hela texten och melodin. Den är awsome. Jag borde spela in den någon dag så ni får höra den. Men då skulle jag vara lika pinsam som alla videobloggare, så jag tror jag skippar det. Men bara för att jag har sagt det kommer jag nog digga videobloggandet om några år eller så.
Texten på den asgrymma låten:
bomber och granater fiskar och pirater
sköborrar och lejon tycker jag om,
jag gillar när det åskar dundrar och koftan
vill jag ej ha på mig när det snöar,
det snöar i backen tusen hål i nacken,
se upp i backen för här kommer jag
och och en banan snyggast i stan, ha ha ha ha
Har börjar skirva lite nytt material. Tyvärr inte alls i stil med detta. Men det är nästan lika bra i alla fall.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0