Vad vill man ha?

Vad vill man egentligen ha ut av en blogg? Många tycker att det är viktigt att lära känna personen bakom bloggen. Att man lätt ska skapa sig en uppfattning om hur personen är. Det tycker inte jag. En blogg för mig ska vara inspererande och bidra med god energi. Jag bryr mig egentligen inte om vem det är som skriver den, bara den berör och intresserar mig på nått sätt. Det finns ioförsig bloggar som bara går ut på att visa vad man gör om dagarna, det är cool, men då är det nog mer nära och kära runt omkring som bryr sig om det. Det är ju ett bra sätt att förlja en person i vardagen om man bor långt ifrån varandra. Det kan ju vara intressant.
Vad vill ni läsa på en blogg?
Vad väcker ert intresse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0