Sysselsätter mig

Nu är jag så pass bra att jag orkar gå in och skriva på bloggen. Skrivit på bloggen har jag inte gjort på längre, jag har bara lagt ut en massa bilder känns det som. Men en bild säger ju mer än tusen ord, huh?
Syrran från Neath var här under min återhämtningsperiod. Hon är ganska äventyslig av sig, hon har bla. varit med i världens största triaton, men det kunde inte jag uppleva den här gången, eftersom att jag var tvungen att vila. Men vi gjorde lite saker i alla fall, lugna saker. Lägger upp lite bilder på det senare. Nu ska jag skriva ut mitt mönster, skissa på tavlan och läsa andra boken i milenium trilogin. Rock on
Mitt mönster, wiho

Kommentarer
Postat av: nina

bara andra, pff, jag är på tredje ;)

2010-09-16 @ 12:41:06
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Så jäkla snygg bild!

2010-09-18 @ 13:51:18
URL: http://enmika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0