Fika med kusin

Imorse skickade min kusin som tar lumpen sms. Hon hade vid den tiden varit vaken i 47h 20min, och dessutom hade dom gått 3 mil och hade inte fått någon mat. Nu skulle dom äntligen få sova i 5h. Hur länge sover jag varje natt? För länge kanske? Inte nu när jag är nyopererad då, för då ska man sova. Men jag lider med henne. UUuhh..
Här är trevliga fika bilder från fikan innan hon åkte.
Snygg plånboksväska som min kusin har i sina ägor. Någon rar person får gärna åka dit och hämta den till mig, eller helt enkelt köpa en likadan till mig.. ge mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så mysig kära Kusin !

2010-09-12 @ 00:47:00
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0