Tlött

Tlööööött!!! Har sprungit som en dåre igenom hela Oslo idag. Hittade ett ställe där jag kunde kopiera upp mina cv:n gratis, mycket najs. Därefter försökte jag bekanta mig med staden, så jag gick och gick och gick. Sökte en hel del jobb i klädaffärer. Har nog en chans att få helgjobb på Carlings, det vore fett. Nu är mina ben trötta och mitt huvud med. Det tar så mkt energi att springa runt och söka en massa jobb, vara trevlig och prata om sig själv med en massa nya människor. Nya krafter inför morgondagen. Önska mig lycka till!
Läskig bild dagen i ära, spegling av ansiktet, wihoo

Kommentarer
Postat av: Nina

Duktig du är My, jag saknar dig!!

Lycka till med allt jobbsökande. puss

2010-10-12 @ 18:42:01
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0